آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان
پنجشنبه، 18 آذر 1400
آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان
با حضور معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه ها، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه کردستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، روز چهارشنبه 17 آذرماه سال جاری با حضور معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیر امور دفاتر، رئیس و معاونین دانشگاه کردستان و اعضای شورای دانشگاه آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در سالن فردوسی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان دفتر نهاد مقام معظم رهبری را برای دانشگاه کردستان بسیار با ارزش دانست و گفت: تغذیه روحی، معنوی و اخلاقی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان از مهم ترین اهداف این دفتر در دانشگاه بوده است.
وی ادامه داد: اتصال ارکان مختلف دانشگاه به همدیگر و ایجاد همدلی از اقدامات ارزشمند حجت الاسلام بیابانی در زمان حضور در این مسئولیت بوده است که قابل تقدیر و تشکر است.
حاج اقا بیابانی نیز از ویژگی های ارزشمند و فراوان مردم کردستان سخن گفتند و افزود: مردم کردستان و بخصوص دانشگاه کردستان یک محیط وحدت آفرین و پر از مهربانی است.
وی به تلاش های انجام شده در طی این چند سال مسئولیت اشاره کرد و اظهار داشت: همواره سعی و تلاش بنده این بوده است که از مشکلات جلوگیری کنم و موانع پیش آمده را با همکاری دوستان رفع سازیم.
حجت الاسلام میر احمدی معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه ها نیز با تشکر از زحمات حاج آقا بیابانی، عنوان کرد: حاج آقا بیابانی انسانی متعهد، خوش قلب و دلسوز هستند که توانستند در این چند سال زحمات ارزشمندی به یادگار بگذارند.
وی تشریح کرد: نهاد رهبری همواره قدردان جامعه دانشگاهی است زیرا فرصتی ارزشمند را در اختیار روحانیون برای یادگیری بیشتر قرار داده است.
معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه ها فهم مشترک را یک ضرورت مهم دانست و بیان داشت: در جامعه ای که اختلافات سلیقه ای و فکری وجود دارد تفاهم بسیار با ارزش و این نشان دهنده رشد و شکوفایی آن جامعه است.
حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان، توسعه استان را در همکاری و همدلی مسئولان و مدیران استان دانست.
وی افزود: در یک مجموعه عظیم مانند دانشگاه کردستان باید تمام اعضا و افراد با هم هماهنگ باشند و برای دستیابی به یک هدف مشخص و معین تلاش کنند.
حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان به استفاده از تمامی ظرفیت های استان در راستای پیشرفت علمی دانشگاه اشاره کرد و بیان ساخت: سعی خواهد شد دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پناهی امن و مناسب برای اساتید، کارکنان و دانشجویان باشد.
در پایان این مراسم از حجت الاسلام بیابانی تقدیر و تشگر به عمل آمد و حجت الاسلام فرهنگیان به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان منصوب گردید.