اطلاعیه جدید معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص شیوه انجام فعالیت های آموزشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400
چهارشنبه، 20 بهمن 1400
اطلاعیه جدید معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص شیوه انجام فعالیت های آموزشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400
به استحضار می‌رساند با توجه به استعلام‌های اخذ شده از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا در شهر سنندج و اهمیت حفظ سلامتی دانشگاهیان عزیز، برگزاری کلاس‌های درس در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی خواهد بود.
با سلام و احترام خدمت دانشگاهیان محترم دانشگاه کردستان. به استحضار می‌رساند با توجه به استعلام‌های اخذ شده از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا در شهر سنندج و اهمیت حفظ سلامتی دانشگاهیان عزیز، برگزاری کلاس‌های درس در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است، جلسات دفاع از پایان‌نامه/رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تشخیص دانشکده می‌تواند به صورت مجازی‌/ترکیبی/حضوری (با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی) برگزار گردد.
در خصوص نحوه برگزاری کلاس ها و نحوه برگزاری جلسات دفاع در هفته‌های آتی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و سیاست های ابلاغی وزارت عتف، اطلاع رسانی مقتضی انجام خواهد شد.