اطلاعیه در خصوص نحوه از سرگیری آموزش حضوری و نحوه پذیرش و اسکان دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400
یکشنبه، 29 اسفند 1400
اطلاعیه در خصوص نحوه از سرگیری آموزش حضوری و نحوه پذیرش و اسکان دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400
پیرو آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه‌های وزارت عتف در خصوص از سرگیری آموزش حضوری، شورای آموزشی دانشگاه کردستان به منظور برنامه‌ریزی برای نحوه حضور دانشجویان در دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی جلسه‌ای فوق العاده در مورخ 9 فروردین 1401 تشکیل داد. در این جلسه موارد زیر به تصویب رسید.

 1.     کلیه کلاس‌های درسی دانشجویان مقطع دکتری از تاریخ 20 فروردین به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 2.     کلیه کلاس‌های درسی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از 27 فروردین به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 3.     تشکیل کلاس‌های حضوری دانشجویان مقطع کارشناسی از  27 فروردین به صورت تدریجی و بر اساس اولویت‌بندی (متاثر از فاکتورهای سال ورود، رشته، دروس عملی، شرایط گروه آموزشی و نظیر آنها) شروع خواهد شد. جزئیات برنامه و نحوه تشکیل کلاس های حضوری با هماهنگی گروه های آموزشی و دانشکده ها تعیین و حداکثر تا 16 فروردین‌ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 4.     کلیه کلاس‌های درسی تا زمان از سرگیری آموزش حضوری مطابق برنامه زمانبندی کماکان بصورت مجازی برگزار خواهند شد.

 5.     بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حضور دانشجویان در کلاس منوط به تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا خواهد بود.

 6.     امتحانات پایان نیم‌سال کلیه دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 7.      برگزاری کلیه جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه و رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 20 فروردین ماه 1401 به صورت حضوری خواهد بود.

 8.      در صورت هر گونه تغییر در ابلاغیه‌ها و مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص آموزش حضوری و وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، تصمیمات و مصوبات دانشگاه بروز رسانی شده و اطلاع‌رسانی مجدد انجام خواهد شد. لذا به دانشجویان پیشنهاد می‌شود آخرین اخبار را از طریق وبسایت رسمی دانشگاه دنبال کنند.

 

 

نحوه پذیرش و اسکان دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400

 1.     ارائه درخواست سرا و اتاق به صورت انفرادی از طریق سامانه یاس به آدرس: bedroom.uok.ac.ir امکان پذیراست. (از ارائه درخواست گروهی اکیدا خودداری فرمائید).

 2.     بررسی و تائید اتاق توسط اداره خوابگاه‌ها به صورت روزانه بوده، لذا اولویت با دانشجویانی است که به موقع درخواست داده و فاقد بدهی اجاره بهاء باشند.

تذکر: در صورت عدم پرداخت اجاره بهاء درخواست اسکان پس از 72 ساعت حذف خواهد شد.

 3.     تائید درخواست اتاق منوط به تزریق سه دوز واکسن کرونا  بوده، در غیر اینصورت درخواست تائید نخواهد شد.

 4.     مهلت ثبت‌نام غیر قابل تمدید بوده و عدم ارائه درخواست اتاق از طریق سامانه به منزله عدم نیاز و انصراف از سکونت در خوابگاه برای نیم سال دوم تحصیلی  (1401-1400) می‌باشد.

 5.     دانشجویان خوابگاهی که درخواست میهمان و یا انتقالی به سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارائه داده اند، از درخواست اسکان برای نیم سال دوم خودداری نمایند.

 6.      درخواست اسکان دانشجویانی که به هرعلت  فاقد انتخاب واحد برای نیم سال دوم 1401-1400 باشند حذف خواهد شد.

 7.     دانشجویان فاقد پرونده رفاهی علی الخصوص ورودی‌های سال‌های 1399  و 1400، در سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس اینترنتیhttps://swf.ir (از مرورگر فایر فاکس استفاده شود) قسمت پورتال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست تشکیل پرونده و یا ایجاد مقطع تحصیلی جدید خود اقدام فرمایند. تایید درخواست اسکان مستلزم تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان کشور است.

 8.     درخواست‌ اسکان فقط از طریق سامانه قابل ارائه است، لذا در انتخاب اتاق و هم اتاقی دقت لازم را لحاظ فرمائید، زیرا جابجایی سرا و یا اتاق پس از ثبت درخواست به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

 9.     نام کاربری در سامانه خوابگاهی (شماره دانشجویی) و کلمه عبور (کدملی) هر دانشجو کاملا اختصاصی بوده و ثبت درخواست اتاق از طریق سامانه به منزله ایجاد تعهد و بدهی می‌باشد، لذا در حفظ و نگهداری کلمه عبور دقت لازم را داشته باشید.

 10. ارائه درخواست اسکان و تایید نهایی به منزله ثبت سکونت و ثبت اجاره بهای نیمسال دوم 1401-1400 است. لذا در صورتی که نیاز به اسکان در سرای دانشجویی ندارید از ارایه درخواست اسکان خودداری فرمائید.

 11. آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد که بهمن ماه سال 1400 درخواست اسکان در خوابگاه داده، معرفی نامه دریافت نموده و در خوابگاه سکونت یافته‌اند نیازی به ارایه درخواست جدید ندارند. این دانشجویان صرفا جهت اطمینان از ثبت و تایید درخواست خوابگاه، پورتال  سامانه یاس را بررسی فرمائید.

 12. دانشجویان کلیه مقاطع لازم است بر اساس جدول ذیل و در بازه زمانی قیدشده که دسترسی درخواست اتاق فعال می‌باشد نسبت به درخواست اتاق و اسکان اقدام نمایند.

ردیف

مقطع

سال ورود

زمان و تاریخ

1

دکتری

ورودی های بهمن 96 تا کنون

ارائه درخواست

از ساعت 10 صبح مورخ 13/01/1401 لغایت 18/01/1401

پذیرش و اسکان

از ساعت 8 صبح 20 فروردین ماه

2

کارشناسی ارشد

ورودی های 98 تا کنون

ارائه درخواست

از ساعت 10 صبح مورخ 13/01/1401 لغایت 24/01/1401

پذیرش و اسکان

از ساعت 8 صبح 27 فروردین ماه

3

کارشناسی

بر اساس اولویت‌بندی معاونت آموزشی

ارائه درخواست

از ساعت 10 صبح مورخ  18 /01/ 1401 لغایت 27/01/1401

پذیرش و اسکان

بر اساس اولویت بندی معاونت آموزشی

 

لینک های اینترنتی مرتبط:

  سامانه درخواست اسکان خوابگاهیbedroom.uok.ac.ir

 سامانه ارتباط با اداره خوابگاهها جهت ارسال مدارک و رفع مشکلات و سوالات (گفتینو) vclass.uok.ac.ir        

سامانه صندوق رفاه دانشجویان جهت  ثبت درخواست تشکیل پرونده رفاهی       https:// swf.ir

کانال ارتباطی با رییس اداره خوابگاهها https://t.me/omor_khabgah

تلفن 08733660696