دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
نشست اساتید و دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه کردستان برگزار شد
سه‌شنبه، 30 مهر 1398
نشست اساتید و دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه کردستان برگزار شد
نشست اساتید و دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه کردستان با حضور دانشجویان جدیدالورود این رشته در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، امروز سه شنبه(30 مهر) نشست اساتید و دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه کردستان با حضور دانشجویان جدیدالورود این رشته در تالار مولوی برگزار شد.
مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان در این مراسم ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود، کارشناسی را مهمترین دوره تحصیلی دانست و اظهار کرد: کسی که این مقطع را با موفقیت طی نکند، در دوره های ارشد و دکتری با مشکل مواجه خواهد شد بنابراین دانشجویان باید این مقطع را جدی گرفته و ضمن اهمیت دادن به دروس، در کارهای علمی و پژوهشی نیز فعالیت داشته باشند.
آرمان احمدی زاد افزود: دانشجویانی که در کارها و فعالیت‌های جانبی دانشگاه فعالیت دارند، امکان بیشتری برای ورود به بازار کار دارند.
مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان ضمن اشاره به رتبه دانشگاه کردستان در سیستم رتبه بندی تایمز، عنوان کرد: دانشاه کردستان در بین دانشگاه‌های جامع کشور نیز رتبه هشتم را دارد و مدیریت بازرگانی با 18 سال قدم در این دانشگاه، یکی از موفق ترین گروه‌هاست.
وی تصریح کرد: گروه مدیریت بازرگانی از نظر تنوع رشته و تعداد اساتید، در غرب کشور پیشرو است و تلاش ما این است که دانشگاه کردستان به قطب مدیریت کشور تبدیل شود و برای دستیابی به این هدف، نیاز به آموزش و پژوهش جدی داریم.
احمدی زاد به وجود کانون زبان دانشگاه، مرکز کارآفرینی، مرکز رشد و تربیت بدنی در دانشگاه کردستان اشاره کرد و از دانشجویان خواست تا علاوه بر دروس خود، از این فرصت‌ها در دانشگاه هم استفاده کنند.
وی به اهمیت گرایش‌های مختلف رشته مدیریت اشاره کرد و گفت: دانشجویان رشته های مدیریت از ورود به بازار کار ناامید نیستند چراکه بازار همیشه به افراد توانمند نیاز دارد و در این رشته ها هم سعی می شود نیروهایی پرورش داده شوند که توانایی کار در محیط های مختلف را داشته باشند.
مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان گفت: گردشگری به دلیل اینکه زنجیره تامین طولانی دارد میتواند نقش مهمی در اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد و همزمان چندین فرصت شغلی را برای افراد ایجاد کند.
مدیرگروه رشته مدیریت دانشگاه کردستان تصریح کرد: به دلیل اینکه سرمایه گذاری های سنگین کمتر صورت میگیرد رشته گردشگری میتواند با سرمایه اندک اشتغال زایی داشته باشد که این یک امتیاز مثبت برای استانهایی است که سرمایه گذاری های بزرگ در آن صورت نمیگیرد.
در ادامه این جلسه همچنین پنل و جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید گروه برگزار شد.
 
منبع: روابط عمومی دانشگاه کردستان
 
پورتال اخبار