دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
معارفه انتصابات جدید دانشگاه کردستان
دوشنبه، 19 خرداد 1399
معارفه انتصابات جدید دانشگاه کردستان
طی مراسمی از زحمات معاون آموزشی و مدیر تحصیلات تکمیلی سابق دانشگاه کردستان تقدیر به عمل آمد و معاون و مدیر جدید معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، امروز دوشنبه  19 خرداد طی مراسمی از زحمات معاون آموزشی و مدیر تحصیلات تکمیلی پیشین دانشگاه کردستان تقدیر به عمل آمد و معاون و مدیر جدید معرفی شدند.
در ابتدای این جلسه دکتر رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان، ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر سی‌و‌سه‌مرده، اظهار کرد: خدمات ایشان به دانشگاه طی سالهایی که این مسئولیت را برعهده داشته‌اند، همواره منشا برکات و موفقیت‌هایی برای این دانشگاه بوده و به عنوان مشاوری امین نقشی مهم در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه داشته‌اند.
 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، دکتر رزاقی را به عنوان معاون جدید آموزشی معرفی کردند و اشراف وی بر حوزه تحصیلات تکمیلی را از جمله نقاط قوتشان دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور ایشان شاهد ثبت موفقیت‌های جدید برای دانشگاه باشیم.
 دکتر صادقی همچنین ضمن معرفی دکتر داریوش شیخ‌الاسلامی به عنوان مدیر تحصیلات تکمیلی، اظهار کرد: وی پیشتر در سمت‌های مختلف معاون پژوهشی دانشکده علوم انسانی، دبیر کارگروه جذب دانشکده و همچنین نماینده دانشگاه در کمیته ارتقاء، کارنامه درخشانی داشته و از مدیران خوب دانشگاه بوده که شایسته بر عهده گرفتن مسئولیت جدید نیز هستند.
در ادامه نیز دکتر عادل سی‌و‌سه‌مرده معاون آموزشی سابق دانشگاه با اشاره به افتخار به عضویت هئیت علمی دانشگاه کردستان، بر عهده گرفتن این مسئولیت را در مدت 5 سال افتخار بزرگی برای خود دانسته، از تحویل گرفتن پست مذکور از دکتر امیرعلی صادقی و واگذاری آن به دکتر رزاقی ابراز خرسندی کرد.
وی ضمن اشاره به برخی موفقیت‌های دانشگاه در سال‌های اخیر در حوزه آموزشی، عنوان کرد: دانشگاه کردستان در بحث آموزش مجازی بسیار موفق عمل کرد و این دستاورد نتیجه کار جمعی بوده و در این راستا از همکاری اعضای هیئت علمی و سایر همکاران تشکر نمود.
همچنین دکتر رزاقی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مسئولیت از اعتماد رئیس دانشگاه تشکر کرد.
وی تجربیات ارزشمند و داشتن بینش خاص دکتر سی‌و‌سه‌مرده را ستود و گفت: دوراندیشی ایشان موجب شد که دانشگاه کردستان بسیار پیشتر از شیوع کرونا ویروس،  و قبل از  دانشگاه‌های اطراف پس از شیوع کرونا،  آمادگی لازم برای آموزش مجازی را داشته و بتواند در این زمینه موفق عمل کند.
 
 
دکتر رزاقی معاون آموزشی جدید دانشگاه همکاری همه بخش‌ها را لازمه ادامه‌ راه دانست و عنوان کرد: امیدوارم که با کمک دکتر شیخ‌الاسلامی بتوانیم موجبات رشد کمی و کیفی دانشگاه را فراهم کنیم.
دکتر داریوش شیخ الاسلامی نیز در ادامه ضمن تشکر از اعتماد دکتر صادقی، اظهار کرد: بدون هیجان و تعجیل در تصمیم گیری و با همکاری همه اعضای هیئت علمی برای دستیابی به اهداف دانشگاه تلاش خواهیم کرد و در ادامه راه سعی ما بر این خواهد بود که نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم.
در پایان نیز با اهدای لوحی از زحمات معاونین و مدیران پیشین تشکر و احکام معاون و مدیر جدید نیز توسط ریاست دانشگاه اهدا شد.

 
منبع: روابط عمومی دانشگاه کردستان
 
برچسب‌ها:

ویژه

 
پورتال اخبار