دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
انتصاب دبیر امور اجرایی دانشگاه معین استان
دوشنبه، 29 دی 1399
انتصاب دبیر امور اجرایی دانشگاه معین استان
طی ابلاغی از سوی دکتر رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان، دکتر بهمن بهرام نژاد، عضو‎ ‎هیأت‎ ‎علمی‎ ‎دانشکده کشاورزی به مدت چهارسال به‌عنوان مسئول دبیرخانه امور اجرایی دانشگاه معین (دبیر امور اجرایی دانشگاه معین) ‏منصوب شد.‏
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه کردستان، در این ابلاغ آمده است؛ احتراما نظر به توانمندی، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی و در راستای آئین نامه پیاده سازی آمایش آموزش عالی کشور و مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بدینوسیله با حفظ مسئولیتهای آموزشی و پژوهشی جنابعالی به مدت 4 سال به عنوان دبیر امور اجرایی دانشگاه معین استان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف آموزش عالی استان کردستان با رویکرد تمرکز زدایی، افزایش کارایی و اثربخشی نظام آموزش عالی در قالب سند آمایش آموزش عالی کشور مؤید باشید. توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی از حی منان خواستارم.
دکتر بهمن بهرام نژاد، دانشیار رشته بیوتکنولوژی در دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان است و از جمله سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشکده کشاورزی، معاون آموزشی دانشکده کشاورزی، دبیر هیات استانی نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت استان کردستان اشاره کرد.
یاد آور می شود؛ دانشگاه کردستان اخیرا با حکم دکتر غلامی، وزیرمحترم علوم،تحقیقات و فناوری به عنوان دانشگاه معین استان کردستان در زمینه سیاست ها و ضوابط اجرایی نقشه جامع علمی کشور و آمایش آموزش عالی استانی انتخاب شده است.
 
منبع: روابط عمومی
 
برچسب‌ها:

ویژه

 
پورتال اخبار