دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
افتتاح مرکز پژوهشی به ‌نژادی و به زراعی توت فرنگی (زنده یاد دکتر ناصر قادری)
دوشنبه، 24 خرداد 1400
افتتاح مرکز پژوهشی به ‌نژادی و به زراعی توت فرنگی (زنده یاد دکتر ناصر قادری)
مرکز پژوهشی به ‌نژادی و به زراعی توت فرنگی (زنده یاد دکتر ناصر قادری) روز دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه کردستان، جمعی از اساتید و هیئت علمی دانشکده کشاورزی و خانواده مرحوم دکتر قادری در دانشگاه کردستان افتتاح شد.
رئیس دانشگاه کردستان در آیین افتتاح این مرکز بیان داشت: زنده یاد دکتر ناصر قادری خدمات ارزنده و بزرگی را برای جامعه دانشگاهی در استان کردستان انجام داده است که باید بتوانیم به خوبی این راه ارزشمند را ادامه دهیم.
رحمت صادقی به اشاره به زحمات ارزشمند دکتر قادری، افزود: دکتر قادری حضوری فعال در بحث آموزش و تربیت دانشجویان دانشگاه کردستان داشت و رفتار صحیح با مردم و دانشجویان باعث محبوبیت این بزرگوار در بین اقشار جامعه بود.
وی ادامه داد: دکتر قادری زحمات بسیاری را برای تاسیس این مرکز پژوهشی انجام داد و امیدوارم با آغاز فعالیت و اثر گذاری این مرکز در جامعه نام و یاد مرحوم قادری به خوبی معرفی گردد.
رئیس دانشگاه کردستان از دکتر قادری به عنوان سرمایه علمی استان نام برد و گفت: بیش از 500 مقاله علمی و چاپ چندین کتاب تخصصی در حوزه محصولات کشاورزی از مهم ترین فعالیت های این عزیز بود.
در ادامه این برنامه حامد قادرزاده مدیر گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه کردستان، خدمات مرحوم قادری را بسیار ارزشمند بیان داشت و اظهار کرد: افتتاح این مرکز برای قدرانی از زحمات و تلاش های بی وقفه مرحوم قادری است و به عنوان یک یادبود از ایشان به جا خواهد ماند.
لازم به ذکر است زنده یاد دکتر ناصر قادری عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان و از جمله اساتید خوش‌نام و برتر رشته کشاورزی در این دانشگاه بود که متاسفانه خردادماه سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
 
برچسب‌ها:

ویژه

 
پورتال اخبار