دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
عضو هیات علمی دانشگاه کردستان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت عتف شد.
دوشنبه، 1 آذر 1400
عضو هیات علمی دانشگاه کردستان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت عتف شد.
دکتر جهانشیر امینی عضو هیات علمی دانشگاه کردستان به عنوان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت عتف منصوب شد.
دکتر جهانشیر امینی از همکاران با تجربه، ارزشمند و خدمتگزار دانشگاه کردستان برای اولین بار در پست وزارتی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویی وزارت عتف منصوب شد.
این انتصاب ارزشمند نشان از اعتماد دولت سیزدهم و وزیر محترم علوم به توانمندی و شایستگی همکاران دانشگاه کردستان است که بارقه ای از امید را در میان اعضای هیات علمی این دانشگاه بوجود آورده است. دانشگاهیان کردستان این حسن انتخاب را مایه دلگرمی خود دانسته و قطعا با انگیزه بیشتر تلاش خواهند کرد تا شایستگی های خود را به منصه ظهور رسانند چرا که مطمئن خواهند بود در صورت تلاش و پشتکار همچون جناب دکتر امینی برای جایگاه های مناسب رصد می شوند.
دانشگاه کردستان ضمن تبریک به جناب آقای دکتر جهانشیر امینی، رجای واثق دارد که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های‌ رفیع و نویدبخش نشاط و تحرک دانشگاهیان خواهد بود. موفقیت و سربلندی ایشان و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت داریم.
 
منبع: روابط عمومی
 
برچسب‌ها:

ویژه

 
پورتال اخبار