دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
کتاب «شهرسازی در مدار پیاده راهوری» برنده جایزه کتاب سال کشور شد.
سه‌شنبه، 24 اسفند 1400
کتاب «شهرسازی در مدار پیاده راهوری» برنده جایزه کتاب سال کشور شد.
کتاب شهرسازی در مدار پیاده راهوری تألیف مصطفی بهزادفر و کیومرث حبیبی عضو هیات علمی گروه شهرسازی دانشگاه کردستان، از انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران برنده جایزه کتاب سال کشور شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، اختتامیه سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در تالار وحدت و با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این آیین برگزیدگان و شایستگان تقدیر در گروه‌های «کلیات»، «دین»، «زبان»، «علوم خالص»، «علوم کاربردی»، «هنر»، «ادبیات»، «تاریخ و جغرافیا»، «فلسفه»، «روانشناسی»، «اقتصاد» «علوم سیاسی و حقوق» معرفی و جوایز خود را از دست رئیس جمهور دریافت کردند.
کتاب  شهرسازی در مدار پیاده راهوری، تألیف مصطفی بهزادفر و کیومرث حبیبی عضو هیات علمی گروه شهرسازی دانشگاه کردستان، از انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران برنده جایزه کتاب سال کشور شد.
در سال 1399 بیش از 52 هزار و 600 اثر چاپ اول بوده که بیشترین آن حدود 12 هزار اثر در قلمرو ادبیات بوده است. از 52 هزار اثر، حدود 12 هزار اثر به مرحله داوری رسیده است.
 592 داور در 2 مقطع، آثار را داوری کرده‌اند که نتیجه آن، ورود 257 اثر به مرحله دوم شده است و در مرحله دوم 58 اثر شایسته تقدیر و 17 اثر برگزیده و از 2 شخصیت علمی کتاب، تجلیل شدند.
 
برچسب‌ها:

ویژه

 
پورتال اخبار