دسترسی سریع

بدنه خبر

دانشگاه کردستان / پورتال اخبار / بدنه خبر
تقدیر از کارکنان حوزه بین‌الملل دانشگاه
یکشنبه، 29 اسفند 1400
تقدیر از کارکنان حوزه بین‌الملل دانشگاه
در جلسه‌ای با حضور دکتر صادقی رییس دانشگاه کردستان، بدلیل کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه در تعاملات بین‌المللی، از کارکنان حوزه بین‌الملل تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه، ابتدا دکتر شفیعی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه، دستاورد‌های اخیر دانشگاه در حوزه بین‌الملل و اقدامات انجام گرفته در راستای کسب عنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی بین‌المللی را تشریح کردند. سپس دکتر صادقی، با تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان حوزه امور بین‌الملل به جهت این دستاورد ارزشمند، بین‌المللی سازی را یکی از راهبردهای اصلی در برنامه استراتژیک دانشگاه عنوان نمودند. رییس دانشگاه در ادامه حمایت کامل خود از فعالیت‌ها و برنامه‌های مدیریت امور بین‌الملل اظهار نمودند.

دکتر محمودی، سرپرست امور دانشجویان بین‌الملل هم اقدامات انجام شده در این حوزه و برنامه‌های آتی را برشمردند. در انتها کارکنان حوزه بین‌الملل، ضمن استقبال و قدردانی از برگزاری این جلسه، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در آخرین ارزیابی فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1399، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بین‌المللی معرفی شد.

مرکز همکاری‌های علمی و بین‏‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیت‌های علمی بین‌المللی دانشگاه‌‏ها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار می‌دهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاری‌های علمی و بین‏‌المللی، عملکرد دانشگاه‌ها در سال تحصیلی1399-1398 بر اساس 8 شناسه زیر بررسی شده است.

1- تعداد نشست‌های مجازی با اساتید و پژوهشگران بین‌المللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)

2- تعداد پروژه‌های مشترک تحقیقاتی جاری

3- میزان گرنت‌های بین‌المللی دریافتی

4- تعداد دانشجویان بین‌الملل

5- تعداد دوره‌های آموزشی مشترک

6- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسا‌دکتری بین‌المللی و اعضای هیات علمی خارجی

7- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS

8- رتبه در بین دانشگاه‌های معتبر دنیا بر مبنای نظام رتبه‌بندی ISC 
 
منبع: مدیریت امور بین‌الملل
 
برچسب‌ها:

ویژه

 
پورتال اخبار