دسترسی سریع

معاونت اداری و مالی

دانشگاه کردستان / معاونت‌ها / معاونت اداری و مالی
چاپ و انتشار ویرایش جدید کتاب آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور
پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا
چاپ و انتشار کتاب
انتشار آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور
انتصاب دکتر هیوا فاروقی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی
مزایده محل کتابفروشی دانشگاه
آگهی تجدید مناقصه واگذاری نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان
آگهی تجدید مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی و خدماتی
مزایده اجاره محل کتابفروشی دانشگاه
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم: در بحث گزینش نیروی انسانی حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد از نکات حائز اهمیت به شمار می‌‎رود

چاپ و انتشار ویرایش جدید کتاب آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور

ویرایش و چاپ کتاب آیینﻧﺎﻣﻪ استخدامی اعضای هیأت علمی با آخرین اصلاحات و تغییرات مصوب به انضمام قوانین و مصوبات مرتبط گردآوری و تدوین شد.

سه‌شنبه 2 دی 1399
بیشتر »

پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا

جلسه بررسی وضعیت عملکرد پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا برگزار گردید.

دوشنبه 3 شهریور 1399
بیشتر »

چاپ و انتشار کتاب" مصوبات هیات امنای دانشگاه کردستان"

کتاب "مصوبات هیات امنای دانشگاه کردستان" منتشر شد

دوشنبه 12 اسفند 1398
بیشتر »

انتشار آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور

آیینﻧﺎﻣﻪ استخدامی اعضای هیأت علمی با آخرین اصلاحات به انضمام قوانین و مصوبات مرتبط توسط آقای فرزاد سعیدی، رئیس اداره کارگزینی اعضای هیأت علمی دانشگاه کردستان، گردآوری و تدوین شد.

شنبه 26 مرداد 1398
بیشتر »

انتصاب دکتر هیوا فاروقی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی

دکتر هیوا فاروقی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه کردستان منصوب شدند.

شنبه 4 خرداد 1398
بیشتر »

مزایده محل کتابفروشی دانشگاه

دانشگاه کردستان در نظر دارد محل کتابفروشی دانشگاه را از طریق مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز فعالیت مربوطه اجاره دهد.

چهارشنبه 21 فروردین 1398
بیشتر »

آگهی تجدید مناقصه واگذاری نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان

نظر به اینکه در مرحله اول حد نصاب لازم جهت بازگشایی پیشنهادات حاصل نشد لذا مناقصه تامین نیروهای مورد نیاز نگهداری دانشگاه کردستان تجدید شد.

سه‌شنبه 20 فروردین 1398
بیشتر »

آگهی تجدید مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی و خدماتی

نظر به اینکه در مرحله اول حد نصاب لازم جهت بازگشایی پیشنهادات حاصل نشد لذا مناقصه انجام فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی دانشگاه کردستان تجدید شد.

سه‌شنبه 20 فروردین 1398
بیشتر »

مزایده اجاره محل کتابفروشی دانشگاه

دانشگاه کردستان در نظر دارد محل کتابفروشی دانشگاه را از طریق مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز فعالیت مربوطه اجاره دهد.

سه‌شنبه 14 اسفند 1397
بیشتر »

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم: در بحث گزینش نیروی انسانی حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد از نکات حائز اهمیت به شمار می‌‎رود

معاون اداری مالی و مدیریت منابع و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت علوم در نشست آموزشی فرآیند بازرسی در گزینش ویژه مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه گفت: حضور نیروی انسانی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با عبور افراد از مسیر گزینش صورت می‌گیرد و این امر باید به گونه‌ای انجام پذیرد که کرامت و حرمت افراد در هر شرایطی رعایت شود.

چهارشنبه 8 اسفند 1397
بیشتر »
خالد احمدزاده
خالد احمدزاده معاون اداری و مالی دانشگاه
گروه علوم اقتصادی استادیار
Kh.Ahmadzadeh [at] uok.ac.ir http://scimet.uok.ac.ir/Khaled_Ahmadzadeh
- 08733664364
وظایف و اختیارات
  • ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذیربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
  • تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب
  • ارائه گزارش‌های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت‌های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشگاه
  • نظارت بر واحدهای تابعه به‌منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آن‌ها
  • همکاری با سایر معاونت‌ها جهت حسن اجرای برنامه‌های دانشگاه
  • اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، پشتیبانی و مالی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط
  • رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روش‌های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به‌منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه
  • نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیأت امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیأت امناء ذیربط
  • تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصت‌ها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقاء به وضعیت مطلوب
  • جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات موردنیاز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامه‌ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه
  • تشکیل کمیته تدوین روش‌های اجرایی به‌منظور بهینه‌سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونت‌های دانشگاه
  • استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به‌منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخش‌های مختلف دانشگاه
  • نظارت بر کلیه امور اداری و پشتیبانی مربوط به نمایندگی دانشگاه در تهران
  • هماهنگی با دفتر ریاست دانشگاه در خصوص برنامه‌های رئیس دانشگاه در تهران
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه
معاونین پیشین بخش اداری و مالی دانشگاه
نام و نام‌خانوادگی از تاریخ تا تاریخ
دکتر محمد نظری پور
1395/11/10 1398/02/31
دکتر فردین احمدی زر
1393/08/07 1395/11/10
دکتر محمدعلی کیانی 1389/05/07 1393/08/06
دکتر سی و سه مرده
1386/07/16
1389/05/06
دکتر سعید صادق بروجردی 1384/10/16 1386/07/16
آقای سیدمحمد طاهر حسینی 1382/07/27 1384/10/16
دکتر محمدعلی کیانی 1377/11/03 1381/12/19
اطلاعات تماس همکاران
اداری
شماره تماس و ایمیل همکاران مالی